29 Mayıs 2012 Salı

Korkuyorum Anne izle full izle Korkuyorum Anne online izle (2005) Türk Filmi HD

Korkuyorum Anne filmini izle, Korkuyorum Anne Türk Filmini Online izleyin, Korkuyorum Anne full online seyret, Korkuyorum Anne filmi online izle, Korkuyorum Anne Türk sinema, Korkuyorum Anne filmi, Korkuyorum Anne filmini indirmeden izle, Korkuyorum Anne Türk Filmi seyret, Yerli Korkuyorum Anne Filmini bedava izle, Film Korkuyorum Anne

IMDB Puanı 7.7/10

Gösterim Tarihi : 17 Mart 2006

Tür : Dram / Komedi


Yönetmen : Reha Erdem

Senaryo : Nilüfer Güngörmüş , Reha Erdem

Görüntü Yönetmeni : Florent Herry

Yapım : 2005, Türkiye , 128 dk.

Oyuncular

Ali Düşenkalkar (Ali) , Işıl Yücesoy (Neriman) , Köksal Engür (Rasih) , Şenay Gürler (İpek) , Arzu Bazman (Ümit) , Turgay Aydın (Keten) , Onlineizleyin.Blogspot.Com, Aydoğan Oflu (Aytekin) , Bülent Emin Yarar (Kasap) , Ozan Uygun (Çetin) , Esra Bezen Bilgin (Selvi)

Filmin Konusu

Bol karakterli hikayesi ile insanlığın evrensel bir resmini çizmeye çalışan bir film Korkuyorum Anne. Eski bir apartman dairesinde, ekseninde bir kaza sonucu hafızasını kaybetmiş Ali Düşenkalkar'ın bulunduğu birbirinden değişik karakterler. Hafıza kaybı ile beraber insan olmayı yeniden keşfediyor Ali ve etrafında yaşayanlarda bu serüvenden etkilenip kendi insanlıklarının farkındalığına ulaşıyorlar. Filmin yan hikayesi ise elden ele dolaşan bir kayıp yüzüğün hikayesi.


Bol ödüllü olmasına rağmen uzun zaman vizyon izleyicisi ile buluşamamış bu film, dönemin diğer Türk filmlerinden oldukça özgün ve öncü bir yönetim stili ile ayrılıyor. İnsan olma hali bir vücudun parçaları gibi bölünüp, filmin finalinde tekrar bir araya getiriliyor sanki...iyi seyirler diliyoruz..



1. İZLEME SEÇENEĞİ:




Bu İZLEME SEÇENİĞİMİZ en sorunsuz olanıdır arkadaşlar. "Close Ad and Watch as Free User" yazısına basınız ardından açılan sayfayı kapatıp “Start Video Now” yazısına bastıktan sonra film başlayacaktır kesintisiz, problemsiz HD kalitesiyle izleyebilirsiniz. Keyifli seyirler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder